Кав'ярня & # 8212; це відмінне вкладення інвестицій для бізнесменів-початківців. Кав'ярня відрізняється від похожих форматів закладів більш широким вибором напоїв на основі кави, а також наявністю випічки, холодних закусок, гарячих страв.
Щоб відкрити власну кав'ярні з нуля необхідний бізнес-план з розрахунками. У нашій статті ви ознайомитеся з маленьким прикладом бізнес-плану відкриття кав'ярні з і точки кави з собою.
Основні ризики і підводні камені кавового ринку ми розбирали в статті & # 171; Як відкрити кав'ярню під ключ & # 187;
якщо у вас немає досвіду і ви хочете відкрити свій заклад & # 8212; спеціально вам ми проведемо безкоштовний вебінар & # 171; Покроковий план, як відкрити свою кав'ярню, пекарню або кондитерську & # 187 ;, де поділимося практичним досвідом і Хитрость. Натискайте клавишу нижче і реєструйтеся!
Безкоштовний вебінар
Аналіз ринку кави
На 2020 рік у Росії ринок споживання кави з собою ще не сформований і продовжує рости, незважаючи на величезну конкуренцію .
За останні кілька років кав'ярні встигли стати соціокультурним явищем і є місцем не тільки для відпочинку, але і робочих зустрічей. Більше пятьдесят процентов клієнтів проводять здесь від 2 до 4-х годин. Це пов'язано з рядом обстоятельств:
- Платоспроможність. Багато клієнтів величавых ресторанів стали віддавати перевагу більш демократичні заклади.
- Збільшення споживання кави в Росії
- Зростаючий попит на «кави з собою»
- Збільшення числа людей працюють віддалено ( поза офісом)
У величавых мегаполісах на кожні 100 000 осіб припадає не більше 20 кав'ярень. А в більш малеханьких не перевищує 7-10 точок, що дає відмінний потенціал розвитку в цій ніші. Щорічний приріст кав'ярень в середньому становить 3-три с половиной процента
За плодами дослідження споживчих переваг кав'ярень близько сорок пять процентов бувають в кав'ярнях кілька разів на місяць,40 % & # 8212; майже кожен день,15 % & # 8212; раз в тиждень.
Кавові франшизи з кожним роком завойовують все більший обсяг ринку і нарощують свою постійну аудиторію, пропонуючи дуже вигідні пропозиції для своїх клієнтів. Тому одиничним авторським кав'ярнях, з 1-го боку, потрібен додатковий бюджет і грамотна рекламна стратегія, щоб скласти конкуренцію мережевим закладам. З іншого боку, їм простіше привернути увагу і зробити щось унікальне на ринку кав'ярень і завоювати довіру клієнтів.
Основні категорії споживачів:
- 18-25 років. Студенти
- 25-35. Офісні співробітники і підприємці
- Інші категорії. Домогосподарки, мами в декреті, туристи і т.д.
Основний потік покупців з 10:00 до 12:00 години, денний час напливами, і з 18:00 до 21:00 години . У вихідні дні нередко відвідують сім'ї та дітьми.
Конкуренція
на 2020 рік конкуренція на кавовому ринку дуже висока, як і попит на каву з собою. Але необхідно враховувати всі фактори такі як: місто, де збираєтеся відкривати заклад, район, специфіку роботи конкурентів, їх сильні і слабкі сторони.
Порівняльний аналіз основних конкуруючих гравців ринку:
- Кав'ярні відомих бренди. На сьогоднішній день на ринку представлена велика кількість кав'ярень & # 8212; від малеханьких до величавых. Велику частку ринку займають великі мережеві бренди.
- Невеликі кав'ярні.
- Ресторани і кафе.
Плюси і мінуси відкриття кав'ярні по франшизі
Популярність величавого бренду позволить заощадити на рекламі істотну частину казне, а перевірена бізнес-модель позволить мінімізувати ризики та збільшить рентабельність. Для вас не буде потрібно розробляти і просувати веб-сайт, вести соцмережі, створювати рекламну стратегію і залучати маркетологів і менеджерів по рекламі. Як правило все це, і не тільки, бере на для себя франшиза.
Важливо верно вибрати грамотного і досвідченого франчайзі, який буде зацікавлений в спільному успіху. Команда Кофепедіі надає послуги з підбору франшизи кави. Ви сможете полностью безкоштовно проконсультуватися з нашим менеджером по підбору франшиз, який розповість про найвигідніші пропозиції на ринку.
Введіть Ваші дані, щоб залишити заявку на консультацію
Надішліть заявку
Якщо у Вас є питання або пропозиції, відправте заявку і наш співробітник зв'яжеться з Вами.
Натискаючи на клавишу ви погоджуєтеся з призначеним для користувача угодою x Отримати консультацію
Аналіз ризиків
Ризики і помилки ми детально розбирали в статті & # 171; ТОП-5 помилок кави бізнесу & # 187;
Якщо кратко, то це: невдалий вибір приміщення, зміна разумов орендної ставки, неякісну сировину, падіння попиту на кавові напої , погане обслуговування, изме ня законодавства і підвищення податкової ставки.
Вибір концепції закладу
На ринку затребувані кілька форматів кав'ярень. У кожного з них своя цільова аудиторія.
- Експрес кав'ярня . Розраховані на людей, які поспішають і купують каву і закуски на винос. У таковых кав'ярнях мінімальну кількість місць для сидіння, як правило це високі барні стійки, розраховані на 3-5 місць.
- Не большая затишна кав'ярня. Місце, де постите проводить досить велику кількість часу: спілкується з друзями, проводить переговори і просто відпочиває.
- Обычна кав'ярня. Головна відмінність, що основний упор не на дизайнерському інтер'єрі і зручність крісел, а різноманітності меню та наявності повноцінної кухні з гарячим і кондитерським цехом. У разі успішної реалізації проекту можливе введення власної служби доставки їжі або співпраця з компаніями, які спеціалізуються на доставці.
В нашому бізнес-плані кав'ярні ми розглядаємо універсальні критерії, які застосовуються для будь-якого формату кав'ярні.
Обладнання та мебел ь для кав'ярні
Незалежно від масштабу і формату кав'ярні є перечень необхідного обладнання, яке може бути скорочено або доповнено, виходячи з формату закладу:
- Кофемашина
- Кофемолка
- Вітрина
- Холодильник
- Мікрохвильова піч
Додаткове обладнання:
- Соковижималка
- Міксер
- Посудомоечная машинка
- Ледогенератор
Меблі для невеликої кав'ярні слід вибирати, виходячи з метражу приміщення і концепції. Якщо ви відкриваєте атмосферну кав'ярню, то потрібні зручні крісла і диванчики або на меті створити якомога більше посадочних місць. Також можна поєднати обидва формати, так роблять багато закладів, пропонуючи на вибір і м'які меблі і стільці.
- Барна стійка
- Кухонні шафи
- Посуд і інша начиння
- Елементи декору
- Вішалки
- Столи та стільці
Меню кав'ярні
Напої. Основний продукт кав'ярні & # 8212; це кавові напої. Тому їх асортимент повинен бути різноманітним при виборі будь-якого формату кав'ярні, як мінімум в меню повинні бути наступні позиції:
- Есперессо
- Американо
- Капучіно
- Латте
- Раф
Також варто продумати авторські напої на основі кави. Можна додати в меню додаткові позиції і добавки:
- Свіжовичавлені соки
- Молочні коктейлі
- Вода
- Чай
- Топпинги і сиропи
- Горіхи
- Шоколад
- Маршмеллоу
- Снеки і батончики
- Морозиво
- Спеції
Що стосується організації харчування, є два варіанти:
- Кав'ярня з власним виробничим цехом. В даному випадку необхідно велика площа приміщення і додаткові витрати на кухарів і обладнання. Зате це зможе дуже вигідно відрізняти вашу кав'ярню від конкурентів.
- Закупівля закусок і десертів у постачальників. Цей варіант організації набагато простіше, ніж перший і ідеально підійде для експрес точок кави з собою.
Випічка, десерти, закуски. Відмінно підійдуть круасани, легкі тістечка і сендвічі . Кав'ярні повного циклу будуть пропонувати салати та гарячі страви. Також відмінною пропозицією стане меню з бізнес-ланчами, якщо ваша цільова аудиторія офісні співробітники.
Сезонне меню. При виборі закусок і напоїв варто орієнтуватися на сезон року. Наприклад, влітку на холодні лимонади, напої з льодом, а в взимку & # 8212; глінтвейн.
Приміщення під кав'ярню
Від розташування кав'ярні залежить більше пятьдесят процентов успіху бізнесу. В першу чергу необхідно орієнтуватися на прохідність цільової аудиторії і конкуренцію. Ідеальна локація поблизу від офісних і навчальних закладів. Бізнес-центри відмінна локація по скупченню цільової аудиторії, але як правило там вже розташовані заклади конкурентів. Необхідно відстежувати відкриття нових локацій. Проте це може не врятувати від відкриття точок конкурентів, тверезо оцінюйте кількість потенційних клієнтів, щоб розподілити аудиторію.
Основні критерії ми докладно обговорювали в статті ………
Середня вартість від 120 000 рублів за приміщення від 100 кв.м. в Москві. Ціни в регіонах будуть на порядок дешевше.
Також враховуйте, що крім оренди приміщення, необхідно буде провести ремонтные работы приміщення, вентиляцію, водопровід та ін. Для вас пощастить, якщо ви знайдете приміщення, яке вимагає мінімальних вкладень.
Персонал
В кав'ярню будь-якого формату є основні співробітники & # 8212; це бариста, які відповідають за приготування напоїв і спілкування з відвідувачами закладу. Бариста може поєднувати кілька функцій, наприклад, роль касира і прибиральника. Так можна заощадити на додатковому персоналі.
Початкова ставка бариста 120 рублів за годину роботи.
Персонал невеликої кав'ярні до 150 кв.м. становить:
- Керуючий
- Бариста (3-4)
- Офіціанти (5-6)
- Кухарі (2)
- Прибиральниця (1-2)
- Бухгалтер на аутсорсинг (1)
Для острівця кави з собою потрібний мінімальну кількість працівників:
- Бариста (2-3), які як правило поєднують кілька функцій
- Бухгалтер на аутсорсинг
Рекламна стратегія
Перш ніж відкривати кави з собою з нуля, в бізнес-плані необхідно продумати концепцію розвитку і просування. Чим більше каналів ви задієте, ті краще. Мікс медіа зробить бренд впізнаваним. Основними методами просування кав'ярні на сьогодні є:
- Сторінка в Инстаграмм
- Реклама в соціальних мережах
- Веб-сайт кав'ярні
- таргінг і контекстна реклама
- Роздача листівок
Більш докладно про види просування і приклади акцій ми писали в статті & # 171; Як відкрити бізнес кави з собою з нуля в 2021 році & # 187;
Фінансові розрахунки
Відкрити кав'ярню/острівець кави по франшизі. За попередніми розрахунками на відкриття невеликої кав'ярні по франшизі до 100 кв.м. для вас потрібно вкласти:
- Купівля франшизи: 450 000 рублів. Заходить дизайн-проект, кошторису та системи обліку.
- Оренда приміщення до 100 кв.м. ~ 80 000 рублей + депозит. Разом: 160 000 рублів
- Ремонтные работы і перепланування приміщення: 900 000 рублів
- Зовнішня вивіска: 60 000 рублів
- Реєстрація ІП, дозволи та погодження: 70 000 рублів
- Устаткування (кавоварка, кавомолки, холодильник, посуд тощо): 800 000 рублів
- Меблі (стільці, столи, дивани): 300 000 рублів
- Камери : 12 000 рублів
- Музичне обладнання: 15 000 рублів
- Каса і термінал: 22 000 рублів
- Закупівля товарних запасів на перших порах (продукти, кава, молоко , цукор, сиропи тощо): 200 000 рублів
РАЗОМ: близько 1 000 000 & # 8212; 2 800 000 рублей
Термін відкриття: 1,5-2 місяці
Відкрити кав'ярню з нуля (самостійно). За попередніми розрахунками на відкриття невеликої кав'ярні без франшизи того ж формату до 100 кв.м. для вас потрібно всі перераховані вище пункти, крім покупки франшизи (450 000 рублів).
Але при відкритті кав'ярні з нуля для вас буде потрібно додатковий бюджет:
- Розробка дизайн-проекту і рекламних матеріалів: від 100 000 руб.
- Юридичні послуги: від 10 000 рублів
- Консалтингові послуги з розробки бізнес-стратегії і прорахунку рентабельності: від 30 000 рублів
- Розробка маркетингової стратегії: від 25 000 рублів
- Рекламний бюджет (створення веб-сайту, оформлення соц.сетей та ін.) & # 8212; 150 000 рублів
- Навчання бариста: від 25 000 рублів
- Інші витрати
РАЗОМ: близько 2 900 000 & # 8212; 3 000 000 рублів
Термін відкриття: від 3-х місяців
Але зверніть увагу, що у франшиз, є готова база постачальників, які, як правило, працюють по більш вигідними умовами, ніж якщо ви будете працювати з ними безпосередньо.
Резюмуючи: грамотний бізнес-план з розрахунками гарантує успіх вашої майбутньої кав'ярні. Ви сможете скласти його самостійно або звернутися за допомогою до фахівців, які мають величавый досвід в кавовому бізнесі. Якщо Для вас потрібна допомога у відкритті кав'ярні або кави з собою почитайте нашу статтю & # 171; Як відкрити кав'ярню під ключ & # 187;