Lavazza – італійська торгова марка, під якою випускається кави, а також деякі кавомашини і аксесуари. Один з найпопулярніших кавових брендів в світі.
Історія
Луїджі Лавацца – італійський промисловець, який займався виготовленням і продажем кавових продуктів. Його бізнес почався в 1895 році в Туріні з 1-го невеликого бакалійної крамниці на вулиці Віа Сан Томазо, 10.
В даний час фамільним бізнесом Lavazza управляє вже третє і четверте покоління родини Лавацца.
Кава
Lavazza імпортує кави з усього світу. Географія поставок включає всі регіони вирощування кавового дерева: Південну Америку (Бразилію і Колумбію), Центральну Америку (Гватемалу, Коста-Ріку, Гондурас), Африку (Уганду), Азію (Індонезію та В’єтнам), Північну Америку (США і Мексику). Нагальна виробнича необхідність підштовхнула компанію до вирішення запустити проект Tierra – програму розвитку сільського господарства в Гондурасі, Колумбії і Перу. Вона спрямована на поліпшення якості кави, разумов праці працівників і якості навколишнього середовища в цих країнах. Згідно з плодами маркетингових досліджень,80 % італійських сімей-споживачів кави вибирають Lavazza. Тому девиз компанії – «Улюблений кави Італії». Сьогодні Lavazza пропонує 10-ки різновидів натуральної кави – різного ступеня обсмаження, різним чином купажовані, меленого і в зернах.
Компанія
Lavazza має чотири виробничих підприємства в Італії і сім філій в Європі та Америці (Франція, Німеччина, Іспанія, Великобританія, Португалія, Австрія, США). Продукти Lavazza продаються в 80 країнах світу. У 2008 році компанія вийшла на індійський ринок завдяки покупці контрольного пакета акцій групи Sterling Infotech group, якій належить мережа кав’ярень The Barista Coffee і торговельна мережа Fresh and Honest. У 2010 році товарообіг компанії оцінювався в 1,1 миллиардов євро.