ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС «КАВА З СОБОЮ» З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

218

ЯК вІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; кАВА з сОБОЮ & raquo; з нУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

Багато хто впевнений, що відкрити кави з собою з нуля & # 8212; просто. Например, якщо ви вже відкривали кавовий бізнес. Незнання тонкощів даного бізнесу, як і будь-якого іншого, може з найперспективнішою бізнес-ідеї зробити збиткове підприємство, яке працює в нуль.

Якщо у вас немає досвіду і ви хочете відкрити свій заклад & # 8212; спеціально вам ми проведемо безкоштовний вебінар & # 171; Покроковий план, як відкрити свою кав'ярню, пекарню або кондитерську & # 187 ;, де поділимося практичним досвідом і Хитрость. Натискайте клавишу нижче і реєструйтеся!

Безкоштовний вебінар

Чи вигідно відкривати точку кави з собою? При правильному підході рентабельність бізнесу кави з собою може досягати від 20 до пятьдесят процентов.

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

В цій статті команда Кофепедіі поділиться своїм досвідом відкриття маленької кав'ярні з нуля. Ми крок за кроком розберемо етапи відкриття точки «кава на винос», звернемо увагу на важливі нюанси даного бізнесу, а також відповімо на найпопулярніші питання новачків, які хочуть відкрити точку з нуля, але сумніваються.

C Колька ВАРТО ВІДКРИТИ ТОЧКУ «КАВА З СОБОЮ»

Для старту маленької кав'ярні з нуля, для вас будуть потрібні мінімальні вкладення, в залежності від місця локації, вартості вибраного обладнання, підготовки маркетингових матеріалів і вивіски, що складе основний пул витрат. Існують варіанти, як можна заощадити бюджет і відкрити кави точку з нуля при мінімальних вкладеннях, про які поговоримо далі.

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

В цілому для вас потрібно бути готовим до первинних інвестицій: від 300 тис. до 1 млн.руб. в залежності від міста відкриття і інших чинників.

Давайте розглянемо на прикладі відкриття острівця «кава з собою» в бізнес-центрі:

  • щоб відкрити острівець з кавою з нуля необхідно придбати сам острівець (з вітриною і обладнанням) і це найзначніша сума в бюджеті. Ви сможете купити б/у, який обійдеться в рази дешевше. Або вибрати інший формат, наприклад, приміщення з мінімальними витратами на ремонтные работы + окремо закупити необхідне на старті саме для вас обладнання (холодильник, мікрохвильову піч, соковижималку, гриль, блендер і ін).
  • Хороші професійні кавомашини починаються від 120 000 до 180 000 руб. Тому на старті, розумніше взяти кавоварку в оренду, а в подальшому придбати.
  • Витратні матеріали «витратні матеріали» і продукти на перші 2 тижні (кава в зернах, молоко і вершки, цукор, сиропи, спеції, одноразові стаканчики і кришки, серветки, трубочки & # 8212; рекомендуємо не закуповувати пластикові, а переходити на більш екологічне сировину, дерев'яні ложки, бутильована вода). Надалі намагайтеся розраховувати обсяг продукції, виходячи з середньої кількості проданих напоїв і не купуйте більше, ніж необхідно для непосредственно вашої точки «кава на винос».
  • Відкрити кави на винос з нуля не привертаючи дизайнера & # 8212; складно. Не забудьте, що для вас буде потрібно самостійно витратити час і гроші на розробку фірмового дизайну не тільки рекламної продукції, а й інтер'єру.
  • Вивіска (при необхідності)

Крім «расходников» розрахуйте щомісячні витрати на утримання точки «кава з собою»:

  • Оренда приміщення
  • Комунальні витрати
  • Заробітна плата бариста (~ 2000 руб/день)

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

Звертаємо увагу! Всі наведені цифри приблизні і кожен бізнесмен повинен самостійно розраховувати витрати відповідно до вихідних даних. Дуже очень відрізнятиметься вартість відкриття подібної точки десь в регіоні або столиці.

Відкриття бізнесу «кава з собою» по франшизі дуже спрощує це питання. Сразу всі наявні на ринку партнери надають свою перевірену бізнес-модель з інформацією по містах. При необхідності вони коригує бізнес-модель, виходячи з орендної ставки определенного приміщення та інших критеріїв. А це пятьдесят процентов успіху.

Що стосується незапятнанного прибутку, то як правило в середньому вона становить від 100 000 до 180 000 руб.

ТЕРМІНИ ЗАПУСКУ БІЗНЕСУ «КАВА З СОБОЮ»

За франшизі: 1-1,5 місяці

Самостійне відкриття з нуля: від 1,5 до 3 місяців і більше.

Чинників, які будуть впливати на терміни самостійного відкриття точки кави на винос з нуля дуже багато: від пошуку ідеї назви закладу до розробки дизайну і грамотної концепції . Також потрібно буде знайти маркетолога, дизайнера, юристконсульта та інших експертів, які зможуть надавати супроводжуючу допомогу на всіх етапах відкриття.

З досвіду найбільші витрати часу йдуть на пошук приміщення і займають у новачків від від 2 до 6 місяців .

Тому, якщо у вас є гроші і час, а важливим фактором є авторське заклад, то очевидний другий варіант відкриття «з нуля».

Але якщо ви новачок в бізнесі «кава з собою», то звертайтеся за допомогою до професіоналів, які займаються відкриттям, так ви зможете уникнути помилок і зберегти свої гроші і нерви.

< strong> ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ «кАВА з сОБОЮ»

Перш ніж шукати приміщення і реєструвати юридична особа, необхідно визначитися з цільовою аудиторією кави з собою.

Місце з високим трафіком & # 8212; не гарантує високі продажі. Головне & # 8212; якість аудиторії.

Зрозумівши изображение свого клієнта ви зможете сформувати грамотний бізнес-план і приваблива пропозиція, яке буде очень відповідати очікуванням і бажанням ваших майбутніх клієнтів.

Цільова аудиторія кави з собою & # 8212; в главному офісні працівник і студенти, які цінують невисокі ціни і не хочуть витрачати час на очікування замовлення в стандартній кав'ярні. Основна вікова категорія від 18 до 35 років, при цьому найактивніша частина від 18 до 25, велика частина яких & # 8212; дівчата.

Тому шукати приміщення краще в місцях скупчення даної цільової аудиторії.

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2 021

< strong> ВИБИРАЄМО пРИМІЩЕННЯ ПІД «КАВА З СОБОЮ»

«Що робити в першу чергу: відкрити юридична особа або підібрати приміщення?»

багато хто скаже «звичайно спочатку знайти приміщення», але є шанс, що знайшовши відмінне місце, орендодавець відмовиться чекати поки ви будете оформляти документацію і приміщення просто піде іншому орендарю, а для вас доведеться починати пошук знову. Але якщо цей факт вас не бентежить, то першим ділом відправляйтеся на пошук приміщення.

Сьогодні на ринку найбільш популярні кілька форматів точок «кава з собою»:

  • Точка продажу кави на винос в кавовому кіоску/кіоску. Перевага даного формату & # 8212; мобільність конструкції, яка досить швидко розбирається і збирається. Найважливіше – це продумати зовнішній вигляд точки. Людина за 100 метрів повинен без праці зрозуміти, що кіоск продає каву на винос. Важливо детально продумати зовнішній вигляд з професійним дизайнером.
  • Мобільна точка з продажу кави з собою. автокав'ярні на колесах передбачає кави такої ж якості, але такі точки орієнтовані на тих, хто поспішає. Тому дуже важливо вибрати правильне місце розташування і зробити точку пам'ятною і примітною. Мобільність & # 8212; головна перевага даного формату, немає людей в одному місці, зібрався і переїхав в інше місце.
  • Точка продажу кави на винос в приміщенні. Варіації: офісні центри, бізнес-центри, торгові центри, супермаркети, криті ринки, вокзали, аеропорти, метро. Здесь як правило більш висока вартість оренди, але і прохідність велика. Можна розташувати навіть кілька своїх точок, але враховуйте конкуренція: в ТЦ це близькість фудкорту і закладів типу «Шоколадниці», «Старбакса», «Кава хауса» і б'є всі рекорди за кількістю відкриття нових точок на квадратний метр «Cofix». АЛЕ якщо ви детально проаналізуєте кожного соперника, то цілком реально запропонувати своїм клієнтам щось унікальне. Економічний прорахунок допоможе зрозуміти наскільки вигідно буде конкурувати з такими гігантами.

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2 021

Найбільш підходящі місця для відкриття точки «кава з собою» в місцях скупчення людей:

  • Території поруч з бізнес-центрами та навчальними закладами
  • Неподалеку від станцій метро , пересадочних вузлів
  • Привокзальній площі, автовокзали
  • Міські центральні парки
  • Зупинки громадського транспорту
  • Пішохідні вулиці з високою прохідністю
  • Ринки як криті так і не криті;

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2 021

На що звернути увагу при підборі приміщення «кава з собою»:

  1. Трафік & # 8212; це ключовий параметр при виборі локації. Необхідно розрахувати прохідність місця за день (Важливо! Саме цільову аудиторію).
  1. Ставка орендної плати. Наприклад, трафік високий, але з фінансової моделі непосредственно цієї локації, щоб бути в прибутку, потрібно продавати 1 чашечку кави кожні 15 хвилин. Таке буває, що здавалося б чудове місце на перший погляд, буває економічно не вигідним для вашої концепції. Інакше будете працювати на орендодавця і заработную плату співробітників. Якщо ви не знаєте як робити прорахунок, краще знайти експертів, які допоможуть.
  1. Аналіз конкуренції. Якщо неподалеку від локації знаходиться потенційний соперник & # 8212; то не лінуйтеся і проаналізуйте точку, спробуйте кави, поспостерігайте за трафіком. Зафіксуйте все мінуси. Мета зробити свою точку краще, ніж у соперника.
  1. Точка входу. Виновата бути добре видно і нічого не повинно перешкоджати входу. Такі критерії, як наявність окремого входу, кількості сходинок, сонячна або тіньова сторона & # 8212; все це впливає на прийняття про рішення зайти.
  1. Договір оренди. Запросити і віддати на аналіз юристконсультам, перевірити на предмет прихованих «підводних каменів». Це дуже важливий пункт! Особливо, якщо ви будете прив'язані до локації і напрацюєте пул постійних клієнтів, а орендар несподівано підніме вартість оренди і для вас доведеться з'їхати або навіть закрити бізнес. У нашій практиці були такі випадки.

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; кАВА з сОБОЮ & raquo; з НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

Добре місцерозташування точки« кава з собою »& # 8212; це сукупність факторів, які повинні відповідати тому, щоб кав'ярня була прибутковою і затребуваною. І кожна, здавалося б, незначна дрібниця, може зіграти в подальшому на вас або проти вас.

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ БІЗНЕС «КАВА З СОБОЮ»?

Ви сможете зробити це самостійно або передати ці формальності професіоналам, які візьмуть це на для себя:

  1. Реєстрація юр.лица
  2. Подача заяви на ССО
  3. Пошук бухгалтера на аутсорсинг
  4. Відкриття розрахункового рахунку

а) Самостійна реєстрація

Вибирайте формат ІП для «кави з собою », якщо хочете бути єдиним власником або ТОВ, якщо відкриваєте разом з партнером.

Для самостійної реєстрації необхідно звернутися до відповідного органу ФНС за місцем вашої прописки або проживання. Заповнити бланк і сплатити держмито. Зверніть увагу! При подачі документів одразу подайте бланк переходу на ССО, щоб оптимізувати терміни (про вибір ставки оподаткування написано далі)

В свідоцтві повинні бути вірні коди: 56.10, 56.30, 56.10.21

Вартість відкриття ІП: 800 рублів за держмито

Терміни відкриття ІП: від 4 до 7 днів

б) Делегування відкриття ІП

Послуги по реєстрації ІП можуть взяти на для себя професійні реєстратори або відповідні банки (наприклад, банк Точка).

Приблизна вартість реєстрації ІП фірмами-посередниками становить від 3 000 до 6 000 рублів (додаткові витрати: держмито 800 руб. + нотаріальні послуги 1300-1500 руб.)

Терміни відкриття: від 7 до 9 днів

Якщо хочете звільнити для себя від паперової тяганини, наша команда з величавым досвідом по відкриттю кав'ярень може взяти це на для себя або порекомендувати перевірених реєстраторів.

Який ССО вибрати для IP: шесть процентов або пятнадцать процентов

Ставка податку показує, скільки відсотків від доходів доведеться заплатити державі. Розглянемо Спрощену систему оподаткування (ССО).

ССО «Доходи». Багато хто вибирає ССО шесть процентов (в Криму та Севастополі ця ставка четыре процента) & # 8212; ви платите податок шесть процентов від суми всіх отриманих грошей. Наприклад, дохід за місяць склав 100 000 руб. Цю ж суму запишіть в доходи ССО і заплатите з неї податок. Витрати на покупку витратних товарів, обладнання, заработную плату працівників не враховуються. Відповідно паперової тяганини буде в два рази менше, тому що витрати для вас підтверджувати не потрібно. Один з плюсів даної системи в тому, що податок можна зменшити на страхові внески за ІП і співробітників. Подробиці для вас розповість ваш бухгалтер.

ССО «Доходи мінус витрати». Здесь податок платять з різниці між доходами і расходамі.Еслі ставка ССО максимальна, то частка витрат бізнесу виновата бути 70-восемьдесят процентов, щоб застосовувати УСН пятнадцать процентов було вигідно . Якщо для вас це підходить, то варто задуматися про перехід на дану систему. Наприклад, при запуску бізнесу у вас буде достатньо багато первісних витрат (закупівля обладнання, меблів, витратних матеріалів, тощо), що при даній системі зіграє для вас на руку. Але врахуйте, всі витрати потрібно підтвердити документом про оплату та отриманні товару або послуги, чого немає в ССО «Доходи». Важливо: податок ССО «Доходи мінус витрати» не може бути нижче один процент від доходів. Навіть якщо рік був збитковим, доведеться заплатити цей мінімальний податок.

ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

Вибір системи оподаткування залежить від ряду факторів непосредственно вашої точки. Перш ніж зробити вибір, подивіться регіональне законодавство і прикиньте витрати бізнесу. Якщо виберете працювати за Контрактом франшизи, то команда напарника підбере оптимальний варіант під обраний варіант бізнесу.

Пошук бухгалтера на аутсорсинг

Бухгалтера в штат брати точно не вигідно , тому нормально буде скористатися послугами аутсорсингу. Здесь головне знайти хорошого фахівця з знайомствам або рекомендацій.

Вартість: від 5000 руб.

Дозвіл від Росспоживнагляду. З точки зору закону, навіть не большая точка з «кава на винос», відноситься не до торгівлі, а до громадському харчуванню, тому що напої готуються на місці придбання. Тому потрібен такий самий дозвіл, як і для будь-якого громадського харчування та можливо пакет документів. Повідомлення, яке можна подати через портал держпослуг або особисто передати в Росспоживнагляд/МФЦ.

Звертаємо увагу! Вимоги до пакету документів можуть змінюються в залежності від регіону. Уточнюйте подробиці на сайті Росспоживнагляду.

Медичне дозвіл . Також необхідно зробити медичні книги для всіх співробітників або для ІП, якщо ви теж будете працювати. Отримати їх можна в будь-якій клініці.

ЯК ПРИВЕРНУТИ і УТРИМАТИ КЛІЄНТІВ «КАВА З СОБОЮ»?

Для початку необхідно розробити рекламну стратегію під вашу цільову аудиторію. Для цього знайдіть хорошого маркетолога і дизайнера, які розроблять позиціонування закладу, дизайн стаканчиків, інтер'єру, які повинні бути витримані в єдиному стилі. Але пам'ятайте, найкраща реклама & # 8212; це ваша точка і добре приготований кави.

Розглянемо найбільш успішні способи залучення клієнтів для точки «кава з собою»:

  • Система лояльності для постійних клієнтів. Проводьте акції, які будуть «закріплювати» покупця за вашою точкою. Наприклад: «Кожен 6-й напій в подарунок», «1 + 1 = 3», «Десерт в подарунок при покупці напою до 12:00 (зазвичай це круасан або кекс)» та ін.
  • Знижка 15-двадцать процентов для клієнтів зі своєю чашкою
  • Роздача листівок і запрошень
  • Соціальні мережі. Вони щільно увійшли в наше життя і активне ведення сторінки, пости з гарними фотографіями з хорошо підібраними хештег, зможуть залучити й утримати вашу аудиторію. Можна налаштувати таргетовану рекламу на певну аудиторію по геолокації і її побачать люди, які безпосередньо бувають у вашому районі і купують каву на винос. Проводьте розіграші серед найактивніших передплатників.

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

Що може стати вашими конкурентними перевагами, щоб утримати клієнтів «кава на винос»?

Ваше завдання після відкриття & # 8212; приріст кількості постійних клієнтів, які будуть до вас повертатися. А постійні клієнти – це ваш стабільний дохід.

Точки «кава з собою» конкурують в главному за наступними критеріями, кожен з яких можна зробити своєю перевагою:

ВАРТІСТЬ. Як правило, ціна на стандартні напої відрізняються максимум на 10-20 руб. Для вашої цільової аудиторії «кава з собою», якщо це в главному молодь, ця сума є суттєвою. Також це може стати ключовим фактором для тієї частини покупців, яка п'є каву кожен день. Але не варто істотно занижувати вартість продукції. Деякі з наших партнерів навіть підвищували ціни на продукцію після напрацювання певного пулу постійних клієнтів. І незважаючи на те, що клієнтів стало трохи менше і поблизу був соперник з більш низькою ціною, виручка навіть трохи зросла.

ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Як правило використовують зерна двох сортів: арабіка і робуста. Арабіка смачна і дорога (наприклад, бразильський сорт Моджіана, середнього обсмаження), робуста більш гірка і дешева. Буває, що для здешевлення напою арабіку змішують з робустой. Добросовісний бізнесмен так робити не буде. За смачним «кава на винос» точно будуть повертатися. І наступного разу при виборі вас або соперника за кутом & # 8212; виберуть саме той заклад, де було смачніше і/або на підсвідомому рівні повернутися туди, де атмосфера і персонал був приємніше. А потім ще й друга з собою приведуть. Так випадкових покупок буде менше, а постійних клієнтів більше. Тому не варто занадто очень боятися конкуренції & # 8212; клієнт сам вибере там, де йому смачніше і краще.

Якість обслуговування. Привітність і уважність персоналу & # 8212; ще один ключовий фактор, який впливає на бізнес «кава з собою». У побудові системи якості для вас допоможе відеоспостереження, скрипти продажів, а також фірмовий одяг.

ЗРУЧНІСТЬ РОЗТАШУВАННЯ. Важливий критерій, за яким потенційний покупець вибирає місце, де йому купити кавовий напій.

АСОРТИМЕНТ. Сезонні напої допоможуть залучити додаткову аудиторію. Наприклад, влітку це кава з льодом, лимонади і холодний чай, а взимку & # 8212; напої з имбирно-пряними нотами, які асоціюються з Різдвом.

В результаті, всі перелічені фактори в комплексі конвертують першого покупця в постійного. Тому не економте на отличных зернах, кава-і застосовуйте бутильовану воду, но не проточну. А також приділяйте належну увагу до навчання бариста.

Яке обладнання закупити, як вибрати постачальника зернышек, школи для навчання бариста і багато іншого ми розберемо в наступних статтях про «кава з собою».

ВИСНОВКИ

Відкриття точки «кава з собою» & # 8212; це відмінний старт для новачка, який не вимагає величавых вкладень. Якщо у вас гнучкий графік роботи, то в подальшому ви зможете поєднувати бізнеси.

Важливо скласти грамотний бізнес-план по відкриттю точки «кава на винос», продумати фірмовий стиль і концепцію, яка буде вдало відрізняти вас від конкурентів. Якщо не хочеться витрачати багато часу на самостійне вивчення і маркетинг, то простіше придбати франшизу.

Якщо у вас є питання, потрібна допомога у відкритті точки «кава з собою» під ключ & # 8212; ми з задоволенням вас проконсультуємо.

За бажанням, допоможемо підібрати найбільш вигідну кавову франшизу з представлених на ринку, виходячи з ваших побажань і міста.

БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

 ЯК ВІДКРИТИ БІЗНЕС & laquo; КАВА З СОБОЮ & raquo; З НУЛЯ: ІНСТРУКЦІЯ 2021

Введіть Ваші дані, щоб залишити заявку на консультацію

Надішліть заявку

Якщо у Вас є питання або пропозиції, відправте заявку і наш співробітник зв'яжеться з Вами.

Натискаючи на клавишу ви погоджуєтеся з призначеним для користувача угодою x Отримати консультацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Close
Coffeepedia © Copyright 2021. Всі права захищено.